Sose told fullba a kretént

A mai munkanapom során viszonylag korán érkezett a nap poénja. Mivel ez szakmai titok, ezért nem oszthatom meg veletek. Nagyjából délelőtt 10 óra lehetett. Akkor azt hittem, hogy az a nap poénja. Hát egy lófaszt.

Később gondolkodtam, hogy valószínűleg korábban jött szembe a nap poénja, nagyjából reggel 8 körül, amikor beértem a munkahelyemre. Nevezetesen a Jobbik-logó. Konkrétan toltam a reggelimet az asztalomnál, olvastam a reggeli híreket (régen milyen jó volt előkapni az újságot, és olvasni a tegnapi híreket!), egyszer csak azt veszem észre, hogy megfulladok a röhögéstől. A Ripost kimaxolta a kreténséget ezzel a sztorival. És azt tudtátok, hogy ha a Ripost szóban kicseréled a betűket random betűkre, azt is kaphatod, hogy ALLAH AKBAR?

És aztán jött a hazafelé menetel, értelemszerűen a kocsiban vezetés közben nem olvasok híreket, de amint felértem a lakásomba, belenéztem az internetbe, erre szembe jön az örök klasszikus Fodor Gábor és mérhetetlen pártja, hogyaszongya ők kiszállnak a nagyszerű összefogásból, és egyedül indulnak az áprilisi választásokon, ha nem szólalhatnak fel az MSZP választmányi ülésén, és nem képviseli a program a liberalizmust. Szerintük nélkülük nem megy.

Egyáltalán nem értem, hogy egy olyan helyzetben, mint a mai magyar valóság - ahol kb csak akkor van esély kormányváltásra, ha mindenki befogja a pofáját, és beleáll egy szövetségbe -, mégis egy legfeljebb 1%-osnak mondható pártocska hogy az ördögbe gondolja úgy, hogy nélkülük nem megy. Ki kell mondani, hogy a 90-es években képviselt liberális álláspont a kutyát nem érdekli már, de legalábbis - kevésbé sarkosan fogalmazva - igen minimális, maroknyi állampolgár számára fontos, és tart ki mellette. Észre kell venni, hogy a világ változik, és Magyarország nem Kanada.

Hozzáteszem, hogy ez elképesztően szomorú, van ebben sara bőven az MSZP-nek, az SZDSZ-nek, és a jelenleg regnáló kormánynak is cefetül. Ilyen formán jó lenne, ha Gábor és a játszótársai meghúznák magukat a sarokban, örüljenek, hogy egyáltalán beveszik őket akármilyen buliba.

Gyerekek, teljesen komolyan kérdezem, milyen csillagállás vagy front volt ma, hogy emberek ennyire nyomorultak és ostobák voltak? És a fenti csak két eset volt, amelyek nekem kiemeltek voltak, még annak ellenére is, hogy a harmadik legjobb sztorit ma ismét Németh Szilárd produkálta.